| Auteur |
Bericht |
|
jakke
Geregistreerd op: woensdag 23 jul, 2008 15:10 Berichten: 1048 Woonplaats: Meerhout
|
 Mosselfeest
Zoals je op de homepage kan zien wordt er op 13 maart ( zaterdag ) een mosselfeest georganiseerd door Verbroedering . Vanaf 11.30 u tot 21 uur kan je doorlopend komen eten . Mensen die de club willen steunen door iets te komen eten en wat te drinken schrijven best vooraf in zodat we toch een beeld hebben van hoeveel we moeten bestellen . Toch altijd gemakkelijk... 
|
| zondag 28 feb, 2010 12:07 |
|
 |
|
droit au but
Geregistreerd op: woensdag 06 mei, 2009 22:38 Berichten: 453 Woonplaats: laakdal
|
 Re: Mosselfeest
jakke schreef: Zoals je op de homepage kan zien wordt er op 13 maart ( zaterdag ) een mosselfeest georganiseerd door Verbroedering . Vanaf 11.30 u tot 21 uur kan je doorlopend komen eten . Mensen die de club willen steunen door iets te komen eten en wat te drinken schrijven best vooraf in zodat we toch een beeld hebben van hoeveel we moeten bestellen . Toch altijd gemakkelijk...  moeten we dan s'zondags naar bree jakke ?
|
| zondag 28 feb, 2010 12:16 |
|
 |
|
jakke
Geregistreerd op: woensdag 23 jul, 2008 15:10 Berichten: 1048 Woonplaats: Meerhout
|
droit au but schreef: jakke schreef: Zoals je op de homepage kan zien wordt er op 13 maart ( zaterdag ) een mosselfeest georganiseerd door Verbroedering . Vanaf 11.30 u tot 21 uur kan je doorlopend komen eten . Mensen die de club willen steunen door iets te komen eten en wat te drinken schrijven best vooraf in zodat we toch een beeld hebben van hoeveel we moeten bestellen . Toch altijd gemakkelijk...  moeten we dan s'zondags naar bree jakke ? Ja !
|
| zondag 28 feb, 2010 12:19 |
|
 |
|
belhamel
|
doe zoals ik ga je laten inschrijven op het secretariaat van VGM, openingsuren zijn gekend, voor de prijs moet je het niet laten en je steunt er de club mee van het eerste elftal tot de aller kleinste.Komen eten dus
|
| dinsdag 02 maart, 2010 18:07 |
|
 |
|
droit au but
Geregistreerd op: woensdag 06 mei, 2009 22:38 Berichten: 453 Woonplaats: laakdal
|
belhamel schreef: doe zoals ik ga je laten inschrijven op het secretariaat van VGM, openingsuren zijn gekend, voor de prijs moet je het niet laten en je steunt er de club mee van het eerste elftal tot de aller kleinste.Komen eten dus ik ben er ZEKER en ik hoop dat ze zo goed zijn als de vorige keer
|
| woensdag 03 maart, 2010 17:07 |
|
 |
|
jakke
|
Vergeet je niet in te schrijven voor het mosselfeest van volgende week !
|
| zaterdag 06 maart, 2010 10:18 |
|
 |
|
Dunas
Geregistreerd op: zondag 13 jul, 2008 09:23 Berichten: 439 Woonplaats: Geel
|
Jakke, ik zit thuis nog met nen hoop inschrijvingen. Kan ik die deze avond op secretariaat nog binnendoen ? Tot 20.00u open ?
|
| woensdag 10 maart, 2010 12:34 |
|
 |
|
jakke
|
Dunas schreef: Jakke, ik zit thuis nog met nen hoop inschrijvingen. Kan ik die deze avond op secretariaat nog binnendoen ? Tot 20.00u open ? Ja, breng maar binnen ! Donderdag gebeurt de bestelling van de mosselen . Je kan ook zonder bestelling komen eten , maar dan kom je best zaterdagmiddag of in de vroege avond naar het restaurant .
|
| woensdag 10 maart, 2010 18:20 |
|
 |
|
Dunas
Geregistreerd op: zondag 13 jul, 2008 09:23 Berichten: 439 Woonplaats: Geel
|
Massa volk gezien en lekker gegeten !! Merci VGM en vooral de bakker !! Btw.. wij waren er met heel onze ploeg van de U6 en er waren trouwens heel wat jeugdspelers/jeugdploegen.. Laten we de jeugd (en hun ouders) wat meer betrekken en thuisvoelen op de Leunen.. bijvoorbeeld door demonstratiematchkes te spelen voor de 1ste ploeg begint. We zijn één club ! Alle neuzen in dezelfde richting ! Ik heb vandaag met verschillende ouders van kindjes/jeugdspelerkes gesproken die zelfs overwegen om met de supportersbussen mee op verplaatsing te gaan... doen doen doen ! Supporter VGM .. Meer dan ooit.. Btw.. morgen om 10u speelt U6 tegen Mol Wezel ! En ze zullen winnen !!!!
|
| zaterdag 13 maart, 2010 22:51 |
|
 |
|
droit au but
|
Dunas schreef: Massa volk gezien en lekker gegeten !! Merci VGM en vooral de bakker !! Btw.. wij waren er met heel onze ploeg van de U6 en er waren trouwens heel wat jeugdspelers/jeugdploegen.. Laten we de jeugd (en hun ouders) wat meer betrekken en thuisvoelen op de Leunen.. bijvoorbeeld door demonstratiematchkes te spelen voor de 1ste ploeg begint. We zijn één club ! Alle neuzen in dezelfde richting ! Ik heb vandaag met verschillende ouders van kindjes/jeugdspelerkes gesproken die zelfs overwegen om met de supportersbussen mee op verplaatsing te gaan... doen doen doen ! Supporter VGM .. Meer dan ooit.. Btw.. morgen om 10u speelt U6 tegen Mol Wezel ! En ze zullen winnen !!!! nie laten doen eh mannen en er voor gaan  en de mosselen waren SUPER , die van ons zei het zelfs en die krijg ik anders nooit naar de leunen 
|
| zondag 14 maart, 2010 00:22 |
|
 |
|
jakke
|
Het mosselfeest is qua opkomst een onverhoopt succes geworden . Het restaurant was bijwijlen veel te klein ...
Bedankt voor Uw steun , dank aan de helpers !
|
| zondag 14 maart, 2010 09:23 |
|
 |
|
belhamel
|
Ik ben er ook gaan eten dit is zeker voor herhaling vatbaar en het waren zeer goede mosselen en de frit was ook lekker bij de volgende gelegenheid schrijf ik zeker op nieuw in.En voor de prijs moet je het ook niet laten .Ik hoop dat het bestuur ook eens laat weten wat de opbrengst was want zij waren toch een open bestuur zij men .
|
| donderdag 18 maart, 2010 18:45 |
|
 |
|
droit au but
|
belhamel schreef: Ik ben er ook gaan eten dit is zeker voor herhaling vatbaar en het waren zeer goede mosselen en de frit was ook lekker bij de volgende gelegenheid schrijf ik zeker op nieuw in.En voor de prijs moet je het ook niet laten .Ik hoop dat het bestuur ook eens laat weten wat de opbrengst was want zij waren toch een open bestuur zij men . moet dat perséé bekend gemaakt worden ? ik vind van niet , het belangrijkste is dat er veel volk was en meer moet dat niet zijn
|
| donderdag 18 maart, 2010 19:55 |
|
 |
|
jakke
|
Er waren 604 eters komen opdagen . Veel meer konden we niet de baas op één dag in het iets te kleine restaurant . Volgende week gaan we de eetdag evalueren om het in het vervolg nog vlotter te kunnen laten verlopen .
|
| zaterdag 20 maart, 2010 11:11 |
|
 |
|
droit au but
|
jakke schreef: Er waren 604 eters komen opdagen . Veel meer konden we niet de baas op één dag in het iets te kleine restaurant . Volgende week gaan we de eetdag evalueren om het in het vervolg nog vlotter te kunnen laten verlopen . goed resultaat vind ik 
|
| zondag 21 maart, 2010 22:57 |
|
 |
|